Reply To: Jirka Mikin – Bílina

Home Forums Diskuze a fórum Jirka Mikin – Bílina Reply To: Jirka Mikin – Bílina

#7278
Kahulak
Guest

A hele, petisrubovej falesnej cetar Teveles uz zase prska svoje jedy, kyseliny a omyly. Ted ti neco reknu petisrubovej falesniku, mame prima kamarada, se kterym si velmi rozumim a mame spoustu spolecnejch zajmu, rybolov, lov, vcelareni, jsme ve stejnym Rotary Club, ve stejnym debatnim spolku…, a kterej pracuje jako psycholog v utulku pro zneuzity deti. Pred nekolika dny, byli u nas s jeho pani na veceri, moc prima spolecnost veselejch a prijemnejch lidi. Normalne si o praci s nikym nepovidam, ale tentokrat jsem udelal vyjimku a prelozil jsem spoustu tech tvejch zurivejch sprostaren a nevysvetlitelnych vzteklych vypadu a pozadal, aby si to Todd precetl a rekl mi, co si o tom mysli. Todd nesmirne zpozornel a ptal se, jestli te znam. Odvetil jsem, ze velmi povrchne z mladi, ze jsi sice z jineho mesta, ale ze jsem te obcas vidal a byl jsi normalni a prima kluk. Todd mi potom vysvetlil, ze z jeho pozice a zkusenosti vyplyva, ze clovek, kterej je takhle posedlej zlobou, vztekem a nesnasenlivosti byl v detsvi bud fyzicky, nebo mentalne zneuzivanej a nebo uplne bez lasky a pohlazeni. Tenhle problem nenavisti vuci lidem, ktery si vybere jako terc sve pomsty ty hruze, ktera se mu stala, se zacne projevovat v pokrocilejsim veku, coz je zapricneno nejen ubytkem fyzickych sil a tim i dusevnich, ale i sumirovanim celyho zivota, a kazdej tenhle zneuzivanej jedinec uz neni schopnej tu dusevni bolest ujarmit a zacne bejt neprijemnej k okoli a to uplne bez zjevnyho duvodu, nebo priciny. Zduraznuju, ze k tomu tvemu krobianstvi zadnou pricinu a ani duvod nemas! Pak se na chvilku odmlcel a zacal s druhou alternativou s tim, ze nektery lidi maji tu zvlastni touhu, no Todd to definoval jako ouchylku, ale ja zustanu u ty touhy, s nekym bojovat a ponizovat druhy, coz urcite prameni z nenaplneny touhy po nejakem viteztvi, nebo snad uspechu, at uz je jakejkoliv